کد خبر 1524776
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
راهور

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۲ میلیون خودرو به دلیل نداشتن معاینه فنی اعمال قانون شده‌اند.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دوربین‌هایی که در سطح شهر تهران قرار دارند به صورت مکانیزه خودروهایی که معاینه فنی ندارند را اعمال قانون می‌نمایند و در ۶ ماهه سال جاری آمار برخورد با این تخلفات حدود ۲ میلیون خودرو بوده است.

وی افزود: پلیس راهور تهران بزرگ با جدیت بحث نداشتن معاینه فنی و برخورد با خودروهای دودزا را دنبال می‌کند و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ، به محض مشاهد خودروی دودزا در سطح شهر آن‌را متوقف و به تعمیرگاه اعزام و پلاک تعمیری به آن می‌دهیم تا خودروی دارای نقص خود را رفع نقص نماید و پس از بازگشت خودروی وی توسط کارشناسان پلیس راهور بازدید و در صورت رفع نقص پلاک اصلی تحویل راننده خواهد شد.

سرهنگ رازقی بیان داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان نسبت به برخورد با خودروی دودزا و آلاینده و فاقد معاینه فنی در طول سال اقدام می‌نماید که از امروز و در طول هفته به صورت خاص و ویژه نسبت به این موضوع خواهد پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    هر روز یک بهانه برای تیغ زدن مردم به بهانه درست کردن امور جور می کنید ولی آیا تا بحال برای درست کردن مدیریت فشل و کم کاری و فساد خودتون کاری کردید!
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    آقای پلیس لطفا به سازندگان خودرو ها بفرمایید در کیفیت خودوردهای اسقاطی تولید شده تجدید نظر کنند چرا خودروی مونتاژی مثل ال نود بعد از پانزده سال همچنان با کیفیت است ولی خودروهای داخلی که هیچ کشوری مشتری مطالعه اش هم نیست در طول مدت گارامتی چند بار باید مورد تعمیر قرار بگیرد
  • رضا IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 0
    اغلب عدم معاینه فنی مربوط به خودرو مدل پایین اقشار فقیر جامعه است که صاحبانش بخاطر هزینه زیاد پول تعمیرات و خرید مدل بالا ندارند. تنها راه نجات آلودگی، دادن وام دولتی به تعویض خودرو های فرسوده است.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    حداقل هزینه تعمیرات موتور خودرو مدل پایین که دود میکنه حدود چهل میلیون یعنی برابر با هزینه خرید دو تا خودرو پراید صفر چند سال پیش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس